معرفی سایتی کاملا فارسی جهت به اشتراک گذاری مطالب !
پایگاه خبری تحلیلی تکنولوژی و فناوری
انعکاس آخرین اخبار از دستاوردهای تکنولوژی و فناوری روز دنیا

سلام دوستان

من در پست قبل سایت Amplify.com رو تشریح و بصورت کامل و تخصصی اون رو بررسی کردم .

مدت زیادی از این موضوع نگذشت که وب سایتی کاملا فارسی رو با همون مشخصات و امکانات پیدا کردم و در اینجا قصد دارم اونو به شما عزیزان معرفی کنم :

Addit سایتی هست مشابه Amplify و طبق بررسی های من امکاناتی مشابه به اون رو داره اما به عقیده من برگرفته شده و به نوعی کپی برداری شده از روی نسخه اصلی اون هست .

به طور کلی مزیت این سرویس فارسی بودن اون هست و اینکه کاربران اون رو میتونم بگم تنها فارسی زبانان تشکیل دادند .

اولین چیزی که با دیدن صفحه اصلی سایت من رو به فکر فرو برد این جمله بود :

لازمه پیشرفت اشتراک دانش و دانسته ها و سرعت انتقال آن است

امیدوارم با استفاده از این سایت لذت ببرید ، برای شما عزیزان آرزوی بهترینها را خواهم داشت .

 



مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس


شارژر خورشیدی موبایل Police

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی حقیقت جو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 258855
تعداد مطالب : 241
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

مجله خبری تحلیلی پارس
منبع: مجله خبری تحلیلی پارس